Ge kunden en positiv chock - PG Wettsjö

Kundservice i världsklass

Möter du kunder i ditt jobb?

Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre,imponerade kunder

- Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.

- Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.

Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör påmarknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gördet också svårare för dina konkurrenter.Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.

 

"Jag har läst minst hundra böcker om kundservice, de har en sak gemensamt - de påminner om varandra. PG:s bok går mot strömmen, den liknar inget annat. Den är annorlunda, tänkvärd och genialisk. Läs! Njut! Agera!"
Kjell Dahlin, föreläsare, författare och kundserviceutbildare

"PG har gjort det igen. Den här boken trollband mig och jag vill att hela vår personal skall läsa och ta den till sig."
Thomas Lüllmaa, VD Riksmäklarna

 

Författare: PG Wettsjö
Förlag: EQP förlag
Mediatyp: Bok
Utgiven: 2012, upplaga 1
Antal sidor: 248 s, inbunden
ISBN: 978-91-980085-2-4

Pris: 290,00:- (Ink moms)

Lägg i varukorg
Följ oss på Facebook
LinkedIn
LinkedIn
Inspiration och nyheter direkt i din inkorg!

Vill du veta mer?

Önskar du veta mer om våra utbildningar och föreläsare.
Fyll då i nedanstående intresseanmälan.

     
     
     
     
     
     

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår