Utbildning i god kundservice

Lär er allt om kundvård

God kundvård ger ökad försäljning! Vår filosofi bygger på att försäljning och kundservice hör starkt samman och ibland inte går att skilja åt. Många företag har ökat sin försäljning genom att satsa på föreläsningar och utbildningar i kundservice, kundvård och bemötande. EQP är ett av de företag i Sverige som ger dig de absolut mest gedigna kundserviceutbildningarna. Ta hand om dina kunder, annars gör någon annan det.

Kontakta Kontakta018-34 92 80

Kundservice

Världens bästa kundservice?

Vill ni ha världens bästa kundservice? Vill ni att kunderna ska återkomma gång på gång? Vi hjälper er att ta er kundservice och ert kundbemötande till helt nya nivåer! EQP skräddarsyr er kundserviceutbildning på ett sätt som passar er verksamhet. Oavsett om ni behöver en kortare föreläsning om kundvård och kundbemötande eller om en längre utbildningsprocess inom kundservice så hjälper vi er att nå framgång. Kontakta oss för att diskutera er verksamhet och de behov som just ni har.

Jag vill få hjälp med att ge kundservice i världsklass

Inspirerande föreläsningar och utbildningar

Vi genomför en mängd föreläsningar på mellan 30 minuter upp till en halv dag inom våra områden. Det kan vara en föreläsning i samband med en kick-off, en bolagsstämma, inför ett branschmöte, eller på ert företag när ni behöver en "humörhöjare". Valmöjligheterna är enorma och bara fantasin sätter gränser. Exempel på föreläsningar inom kundservice:
• Vinnande attityder
• Kundvård som konkurrensmedel
• Säljande kundservice

Se ett inspirerande exempel på kundserviceutbildning

Så har våra kunder lyckats

Vi är väldigt stolta över våra kunder! Några av dessa vill gärna berätta om hur de tillsammans med oss har arbetat för att förbättra sina resultat, överträffa sina kunders förväntan och få nöjdare medarbetare. Läs och bli inspirerad!

Se hur våra kunder nått framgång

Så säkerställer ni ett långsiktigt resultat

Med vårt EQP Success Program® får ni ett beprövat och unikt webbaserat verktyg som hjälper till att säkerställa resultatet efter utbildningen. En utbildning utan ett effektivt handlingsprogram är enligt vårt synsätt ingen riktig utbildning.

Mer om hur ni får ett varaktigt resultat

Effektiva hjälpmedel för framgång

I flera av våra utbildningar använder vi en DISC®-analys. Människokännedom och självinsikt är viktiga nycklar till ett väl fungerande affärsmannaskap. Du blir en effektivare kommunikatör genom att bättre anpassa din kommunikationsstil till motparten.

Så här utvecklas ni i era roller

Följ oss på Facebook
LinkedIn
LinkedIn
Inspiration och nyheter direkt i din inkorg!

Vill du veta mer?

Önskar du veta mer om våra utbildningar och föreläsare.
Fyll då i nedanstående intresseanmälan.

   
   
   
   
   

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår