Ge kunden en positiv chock

Ge kunden en positiv chock

"Ge kunden en positiv chock" är utbildningen för dig som vill göra kunden mer än imponerad. En nöjd kund är en kund som får bättre service än den förväntar sig. Bra service gör att våra kunder gärna kommer tillbaka samtidigt som det ger konkurrensfördelar i tävlan om nya kunder. Det kan kosta fem till tio gånger så mycket att skaffa en ny kund som att behålla en befintlig. Bara det är ett skäl gott som något att satsa på god kundvård. På denna kundserviceutbildning lär du dig metoderna som gör att kunderna kommer tillbaka till dig istället för att gå till dina konkurrenter.

IntresseanmälanBoka plats

Information och bokning

Plats:

Stockholm

Ingår:

Boken "Ge kunden en positiv chock" av PG Wettsjö
Lunch, för- och eftermiddagsfika

Pris:

6 900 kr ex. moms

PG Wettsjö lär dig hur du med rätt attityd kan uträtta underverk hos dina kunder. Utbildningen vänder sig till samtliga medarbetare som har någon form av kundkontakt eller arbetar med kundvård. Den passar lika bra oavsett om du arbetar inom näringslivet eller inom någon myndighet eller annan organisation.

PG har nyligen gett ut boken "Ge kunden en positiv chock - kundservice i världsklass" (EQP förlag 2012) samt tidigare boken ”När surpuppan log- en bok om positiv kommunikation” (Liber 2008).

Bygg på med följande kurser

Boka fler kursdagar vid samma tillfälle till specialpris:

1 dag: 6 900 kr
2 dagar: 9 900 kr
3 dagar: 12 900 kr

Föreläsare PG Wettsjö

PG har under många år varit en av landets populäraste säljutbildare och det är ingen tillfällighet att han kallas för säljföreläsarnas säljutbildare. Flera av landets populäraste säljutbildare har startat sin karriär som elev hos PG. Under 20 år har PG inspirerat och utbildat 1000-tals säljare från en mängd olika branscher och företag. Han har drivit flera av landets tyngre utbildningsprocesser och tagit fram flera modeller och strategier som idag används flitigt i åtskilliga företag. Ett flertal gånger har han gjort succé som en av huvudtalarna på Stora säljdagen på bl.a. Oscarsteatern i Stockholm.

Läs mer om PG Wettsjö »

Ur agendan

  • Vad kostar dålig service?
  • Orsaker till bristande service
  • SKP - Servicekontaktpunkter
  • Förtroende och kontakt
  • Vinnande kommunikation
  • Bemöta svåra invändningar
  • Klagomålshantering
  • Kundpsykologi
  • Service är också försäljning
  • Individuell kundbehandling

Referens

"Ni har lyckats med det ni vill lära ut, imponera på kunden!"

"Bra att man faktiskt följer upp sin utveckling med EÅP."

Följ oss på Facebook
LinkedIn
LinkedIn
Inspiration och nyheter direkt i din inkorg!

Vill du veta mer?

Önskar du veta mer om våra utbildningar och föreläsare.
Fyll då i nedanstående intresseanmälan.

   
   
   
   
   

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår