Råd & Rön

EQPs samlade kunskap består av 10 000-tals deltagares samlade branscherfarenhet. Utöver det så försöker EQPs medarbetare ständigt hålla sig uppdaterade inom aktuell forskning, tester, studier och undersökningar. En del av dessa tester, råd, rön och forskningsresultat använder vi i våra utbildningar. Andra återges i våra dokumentationer tillsammans med konkreta tips och råd. Många är samlade i överskådliga listor. 

Våra kursdeltagare kan nu beställa några av dessa tester, rön och forskningsresultat. Kanske vill du visa dem för någon du tycker om eller kanske ska du hålla en egen företagsintern utbildning.

Gör så här:

Kontakta oss via info@eqp.se och skriv in "Råd och Rön" i ämnesraden.

Skriv ner vilken utbildning du deltagit i, vilken befattning du har i företaget samt vilken undersökning, test eller råd du önskar få levererad. Kom ihåg att vi här bara återger ett kortare utdrag, slutsats, resultat eller del av en undersökning/test.

Exempel på vilka råd och rön du kan beställa:

  • Vad kostar ett dåligt bemötande?
  • Symptom på svagsjälvkänsla
  • Varför sjunker självkänslan?
  • Hur stärker man sin attityd?
  • Citat från ”En positiv chock”
  • Kommunikationens verkningsgrad
  • 10 anledningar till att le mot dem du möter
  • 15 förutsättningar för passionerad service
  • EQ - definition
  • Behovsanalysen OKOK
  • Avslutsmodeller
  • Servicepest – en smittsam sjukdom
  • Toyotas 5 varför

Vill du veta mer eller komma i kontakt med PG Wettsjö?

Önskar du veta mer om våra utbildningar och föreläsare.
Fyll då i nedanstående intresseanmälan.

     
     
     
     
     
     

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår

Meny