Sveriges mest sålda kundservicebok
En av PGs samarbetspartners har beskrivit PG på följande sätt: ”PG Wettsjö har förmågan att beskriva verkligheten så att man inspireras, förstår budskapet och känner igen sig”. Oavsett om PG håller en föreläsning eller skriver en bok så har han en talang för att förmedla och tydliggöra ett budskap.
Boken "Ge kunden en positiv chock" som handlar om kundservice (2012) har sålts i närmare 15 000 exemplar och är just nu Sveriges mest sålda kundservicebok.
Boken "Trollbind dina åhörare" (2015) skrev PG tillsammans med Helena Bolsöy. Den handlar om hur du lyckas med att presentera ditt budskap på bästa sätt.
Boken "När surpuppan log" (2008) visar på hur du blir en oslagbar kommunikatör. Boken belönades med priset ”Årets bokstöd”.
Under våren 2019 kommer PGs fjärde bok "En positiv chock" som handlar om bemötande, kommunikation och service.
Vid beställning under 600 SEK tillkommer exp.avgift på 55 SEK.