Sveriges mest sålda kundservicebok

PG Wettsjö har förmågan att beskriva verkligheten så att man inspireras, förstår budskapet och känner igen sig”,
så beskrev en samarbetsprtner PG Wettsjö.
Oavsett om PG håller en föreläsning eller skriver en bok så har han en talang för att förmedla och tydliggöra ett budskap.

 

BÖCKER AV PG WETTSJÖ:

Ge omgivningen positiv chock, (2019) handlar om bemötande, kommunikation och service. Tillsammans med föegångaren Ge kunden en positiv chock över 16 500 exemplar

Ge kunden en positiv chock,  handlar om kundservice (2012) har sålts i närmare 15 000 exemplar och är just nu Sveriges mest sålda kundservicebok.

Trollbind dina åhörare, (2015) skrev PG tillsammans med Helena Bolsöy. Den handlar om hur du lyckas med att presentera ditt budskap på bästa sätt.

När surpuppan log, (2008) visar på hur du blir en oslagbar kommunikatör. Boken belönades med priset ”Årets bokstöd”. 

 

Vid beställning under 600 SEK tillkommer farakt och exp.avgift på 65 SEK.

  • Ge omgivningen en positiv chock - PG Wettsjö

    Ge omgivningen en positiv chock är en bok som handlar om Bemötande & Kundservice och är en ny revidering och uppföljare till boken Ge kunden en positiv chock. Önskar du kunna förstå omgivningen bättre, din kund, kollega eller din partner? Då är denna bok en bra början. ”En positiv chock” ger tips om hur du både kan bemöta men också...

    Kampanjpris: 200,00:- (Ink moms)

  • Trollbind dina åhörare - PG Wettsjö & Helena Bolsöy

    - Retorik & presentationsteknik. Vill du trollbinda dina åhörare? Vill du utvecklas som talare? Vill du lära dig knepen som framgångsrika talare och trygga presentatörer använder? Då är detta boken för dig! Att kunna hålla en bra presentation ger dig fördelar i många sammanhang. Vem vill inte kunna presentera sina förslag och idéer på...

    230,00:- (Ink moms)

  • Ge kunden en positiv chock - PG Wettsjö

    Kundservice i världsklass Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre,imponerade kunder - Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag. - Du får tips om hur du får ett gott rykte bland...

    290,00:- (Ink moms)

  • När surpuppan log - PG Wettsjö & John Steinberg

    - En bok om positiv kommunikation. Vad är det som påverkar vårt sätt att kommunicera? Kan alla bli bättre på kommunikation - och i så fall hur? Vad är det som förstör en god relation? Varför kommunicerar vi som vi gör och går det att bli en bättre kommunikatör? När surpuppan log handlar om skillnaden mellan positiv och negativ kommunikat...

    200,00:- (Ink moms)

Vill du veta mer?

Önskar du veta mer om våra utbildningar och föreläsningar.
Fyll då i nedanstående intresseanmälan eller ring direkt på 018-34 92 80.

     
     
     
     
     
     

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår