PG Wettsjö, 5-stjärnor,
Enligt sveriges chefer 

Sveriges största Chefsnätverket Close har premierat PG Wettsjö med utmärkelsen "Utmärkt föreläsare", något man endast  belönar föreläsare som nått ett genomsnittsbetyg på minst 4,5 av maximalt 5, på samtliga genomförda uppdrag. Fler än 20 föreläsningar under ca 20 år.
Enligt Close är ett så högt betyg från svenska chefer och Vd:ar en unikt stark bedrift som borgar för hög kvalité, ett intressant budskap, värdefullt innehåll och en utmärkt framförandeteknik. Close är landets främsta chefsnätverk och de arrangerar 140 chefsevent per år.  Läs mer på close.se.

Sju gånger har PG Wettsjö blivit slutnominerad till priset "Sveriges Bästa föreläsare". Senast 2021 av Svenska Eventakademin och P&P Meetings. Fyra år i rad (så länge utmärkelsen existerat) har PG Wettsjö varit med på Eventeffects lista över landets "Sveriges Topp100 - populäraste föreläsare".

Som utbildare har PG stor erfarenhet från många olika branscher. PG känner till många av de framgångsfaktorer som skapar verklig förändring. Han har dessutom en unik förmåga att dela med sig av detta. Med över 3000 föreläsningar under 25 år och en kvarts miljon nöjda åhörare har PG samlat på sig en enorm erfarenhet.

PG är en föreläsare som passar lika bra som motivationsföreläsare på ett stort event som för en mindre ledningsgrupp under en utbildningsprocess. Under en föreläsning med PG Wettsjö bjuds det inte bara på teorier och fakta. Du får även uppleva en intressant och fartfylld föreläsning som du förhoppningsvis sent kommer att glömma. Vi törs lova många skratt och många tänkvärda reflektioner att ta med dig hem. Med entusiasm, humor och gedigen erfarenhet lyckas PG fängsla sina åhörare med sin unika retoriska förmåga. 

PGS ÄMNESOMRÅDEN

PG har förmågan att inspirera och motivera inom en rad olika områden. PGs huvudområden är vinnande kommunikation, bemötande, arbetsglädje, försäljning, motivation och presentatiosteknik.

Läs mer om PGs ämnesområden

Författaren PG

PG är författare till fyra böcker:
”När surpuppan log" – en bok om positiv kommunikation” (med John Steinberg),
"Ge kunden en positiv chock" – en bok om kundservice”
"Ge kunden & omgivningen en positiv chock" - en uppdatering med NYA kapitel av
föregångaren,  boken "Ge kunden en positiv chok"  
"Trollbind dina åhörare" – en bok om presentationsteknik” (med Helena Bolsöy)

PG har utvecklat en rad modeller och strategier inom sina områden. Verktyg som idag används i åtskilliga sälj- och kundserviceorganisationer, inte bara i Sverige, utan också i internationella företag. Flera av modellerna finns beskrivna i PGs böcker.

Läs mer om PGs böcker

Vill du veta mer?

Önskar du veta mer om våra utbildningar och föreläsningar.
Fyll då i nedanstående intresseanmälan eller ring direkt på 018-34 92 80.

     
     
     
     
     
     
+ =  

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår