Ge kunden en positiv chock - PG Wettsjö

Kundservice i världsklass!

Denna bok är föregångaren till uppföljaren "Ge omgivningen en positiv chock" som innehåller allt från denna bok samt nytt uppdaterat material.

Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder. 

- Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.

- Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.

Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör påmarknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gördet också svårare för dina konkurrenter.Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.

"Äntligen en kundservicebok i världsklass. Boken är lika efterlängtad som praktisk och tänkvärd. Läs den!"

Jörgen Oom, Leg. Psyk. Årets talare 2011

"PG Wettsjö är en berättare i världsklass. Med historier ger PG läsaren exempel på hur man kan tänka nytt och göra om – allt i syfte att ge service som kunden ska minnas för livet."

John Steinberg, Författare och föreläsare, filosofie doktor

 

Författare: PG Wettsjö
Förlag: EQP förlag
Mediatyp: Bok
Utgiven: 2012, upplaga 1
Antal sidor: 248 s, inbunden
ISBN: 978-91-980085-2-4

Pris: 250,00:- (Ink moms)

Lägg i varukorg
  • Ge omgivningen en positiv chock - PG Wettsjö

    Ge omgivningen en positiv chock är en bok som handlar om Bemötande & Kundservice och är en ny revidering och uppföljare till boken Ge kunden en positiv chock. Önskar du kunna förstå omgivningen bättre, din kund, kollega eller din partner? Då är denna bok en bra början. ”En positiv chock” ger tips om hur du både kan bemöta men också...

    Kampanjpris: 250,00:- (Ink moms)

  • Trollbind dina åhörare - PG Wettsjö & Helena Bolsöy

    - Retorik & presentationsteknik. Vill du trollbinda dina åhörare? Vill du utvecklas som talare? Vill du lära dig knepen som framgångsrika talare och trygga presentatörer använder? Då är detta boken för dig! Att kunna hålla en bra presentation ger dig fördelar i många sammanhang. Vem vill inte kunna presentera sina förslag och idéer på...

    230,00:- (Ink moms)

  • Ge kunden en positiv chock - PG Wettsjö

    Kundservice i världsklass! Denna bok är föregångaren till uppföljaren "Ge omgivningen en positiv chock" som innehåller allt från denna bok samt nytt uppdaterat material. Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu he...

    250,00:- (Ink moms)

  • När surpuppan log - PG Wettsjö & John Steinberg

    - En bok om positiv kommunikation. Vad är det som påverkar vårt sätt att kommunicera? Kan alla bli bättre på kommunikation - och i så fall hur? Vad är det som förstör en god relation? Varför kommunicerar vi som vi gör och går det att bli en bättre kommunikatör? När surpuppan log handlar om skillnaden mellan positiv och negativ kommunikat...

    200,00:- (Ink moms)

Vill du veta mer?

Önskar du veta mer om våra utbildningar och föreläsningar.
Fyll då i nedanstående intresseanmälan eller ring direkt på 018-34 92 80.

     
     
     
     
     
     

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår