Bemötande

Föreläsningar och utbildningar för alla som vill lära sig ge bemötande och service i världsklass

Vill ni ge världens bästa service? Vill ni att kunderna, klienterna, passagerarna, gästerna ska återkomma gång på gång? God kundvård och gott bemötande ger ökad försäljning! Många företag som har ökat antalet nöjda kunder har satsat på föreläsningar och utbildningar i kundservice, kundvård och bemötande. Och inte nog med det, vi får ökad arbetsglädje, bättre resultat och ökad trivsel på arbetsplatsen om vi lär oss vad ett gott bemötande innebär.

Oavsett om ni behöver en kortare föreläsning om kundvård och bemötande eller en längre utbildning i säljande service så hjälper vi er att nå framgång.

Få kontakt med PG direkt!

     
     
     
     

Exempel på föreläsningsrubriker:

Säljande service

Om hur du lyckas få imponerade och trogna kunder

Ge kunden en positiv chock

Om betydelsen av att ständigt arbeta med kundvård och service

Att bemöta svåra människor

Om hur vi hanterar människor och kunder som krånglar och klagar

Exempel på kursinnehåll:


Vill du veta mer eller komma i kontakt med PG Wettsjö?

Önskar du veta mer om våra utbildningar och föreläsare.
Fyll då i nedanstående intresseanmälan.

     
     
     
     
     
     

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår

Meny