Ge kunden en positiv chock – öppen utbildning 2 dagar
”Ge kunden en positiv chock” är utbildningen för dig som vill göra kunden mer än imponerad. En nöjd kund är en kund som får bättre service än den förväntar sig. Bra service gör att våra kunder gärna kommer tillbaka samtidigt som det ger konkurrensfördelar i tävlan om nya kunder. Det kan kosta fem till tio gånger så mycket att skaffa en ny kund som att behålla en befintlig. Bara det är ett skäl gott som något att satsa på god kundvård.
På denna kundserviceutbildning lär du dig metoderna som gör att kunderna kommer tillbaka till dig istället för att gå till dina konkurrenter. PG Wettsjö lär dig hur du med rätt attityd kan uträtta underverk hos dina kunder. Utbildningen vänder sig till samtliga medarbetare som har någon form av kundkontakt eller arbetar med kundvård. Den passar lika bra oavsett om du arbetar inom näringslivet eller inom någon myndighet eller annan organisation.
Ur agendan
- Vad kostar dålig service?
- Orsaker till bristande service
- Individuell kundbehandling
- Förtroende och kontakt
- Vinnande kommunikation
- Bemöta svåra invändningar
- Klagomålshantering
- Kundpsykologi
|
|
PG som utbildare
PG är en unik utbildare och han passar lika bra som en fantastisk motivationsföreläsare för ett fullsatt Globen eller som en perfekt utbildningspartner för en längre resultatfokuserad utbildningsprocess. Under en föreläsning med PG bjuds det inte bara på teorier och kalla fakta. Du får även uppleva en underhållande och fartfylld show som du sent kommer att glömma. Vi törs lova många skratt men också massor av tänkvärda reflektioner. PG har förmågan att nå fram till alla typer av åhörare. Med entusiasm, humor och gedigen erfarenhet lyckas han trollbinda sina åhörare.
Omfattning |
1-2 dagar |
Upplägg |
Enligt överenskommelse |
Pris |
Enligt offert |
Ingår |
Boken "Ge kunden en positiv chock" |
Kontakt |
Telefon 018-34 92 80 eller e-post pg@eqp.se |