Föreläsningar inom bemötande & kundservice
Föreläsningar och utbildningar för alla som vill lära sig ge bemötande och service i världsklass.
Vill ni ge världens bästa service? Vill ni att kunderna, klienterna, passagerarna eller gästerna ska återkomma gång på gång? God kundvård och gott bemötande ger ökad försäljning! Många företag som har ökat antalet nöjda kunder har satsat på föreläsningar och utbildningar i kundservice, kundvård och bemötande. Och inte nog med det, vi får ökad arbetsglädje, bättre resultat och ökad trivsel på arbetsplatsen om vi lär oss vad ett gott bemötande innebär.
Oavsett om ni behöver en kortare föreläsning om kundvård och bemötande eller en längre utbildning i säljande service så hjälper vi er att nå framgång.
Exempel på föreläsningsrubriker
Säljande service
Om hur du lyckas få imponerade och trogna kunder
Ge kunden en positiv chock
Om betydelsen av att ständigt arbeta med kundvård och service
Att bemöta svåra människor
Om hur vi hanterar människor och kunder som krånglar och klagar
|
Exempel på kursinnehåll
|