Föreläsningar inom bemötande & kundservice

Föreläsningar och utbildningar för alla som vill lära sig ge bemötande och service i världsklass.

Vill ni ge världens bästa service? Vill ni att kunderna, klienterna, passagerarna eller gästerna ska återkomma gång på gång? God kundvård och gott bemötande ger ökad försäljning! Många företag som har ökat antalet nöjda kunder har satsat på föreläsningar och utbildningar i kundservice, kundvård och bemötande. Och inte nog med det, vi får ökad arbetsglädje, bättre resultat och ökad trivsel på arbetsplatsen om vi lär oss vad ett gott bemötande innebär.

Oavsett om ni behöver en kortare föreläsning om kundvård och bemötande eller en längre utbildning i säljande service så hjälper vi er att nå framgång.

Exempel på föreläsningsrubriker

Säljande service

Om hur du lyckas få imponerade och trogna kunder

Ge kunden en positiv chock

Om betydelsen av att ständigt arbeta med kundvård och service

Att bemöta svåra människor

Om hur vi hanterar människor och kunder som krånglar och klagar

 

Exempel på kursinnehåll

SE FILM MED PG

Vill du veta mer?

Önskar du veta mer om våra utbildningar och föreläsningar.
Fyll då i nedanstående intresseanmälan eller ring direkt på 018-34 92 80.

+ =