Ge kunden en positiv chock - PG Wettsjö
Kundservice i världsklass
Möter du kunder i ditt jobb?
Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre,imponerade kunder
- Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
- Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör påmarknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gördet också svårare för dina konkurrenter.Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
"Äntligen en kundservicebok i världsklass. Boken är lika efterlängtad som praktisk och tänkvärd. Läs den!"
Jörgen Oom, Leg. Psyk. Årets talare 2011
"PG Wettsjö är en berättare i världsklass. Med historier ger PG läsaren exempel på hur man kan tänka nytt och göra om – allt i syfte att ge service som kunden ska minnas för livet."
John Steinberg, Författare och föreläsare, filosofie doktor
Författare: |
PG Wettsjö |
Förlag: |
EQP förlag |
Mediatyp: |
Bok |
Utgiven: |
2012, upplaga 1 |
Antal sidor: |
248 s, inbunden |
ISBN: |
978-91-980085-2-4 |
Pris: 290,00:- (Ink moms)
Lägg i varukorg